Sasa ke Bapok?

Apa la tujuan dia ini melakukan transformasi daripada seorang berbadan sasa ke bapok? Badan dah sedap, jadi lembik.

Kursus Kecergasan 2021

Zaki Khan adalah seorang terapi senaman yang diperakui. Pernah berkhidmat sebagai jurulatih kepada jurulatih untuk Majlis Kecergasan Kebangsaan di bawah kelolaan Dato Azalina Othman. Berpengalaman lebih dari 22 tahun dalam bidang kecergasan.

Sebagai seorang terapi senaman, Zaki Khan terlibat bukan sahaja sebagai seorang jurulatih kecergasan tetapi juga dalam rehabilitasi, berhadapan dan membetulkan masalah-masalah ketidakseimbangan otot, menguatkan kembali otot-otot yang lemah supaya seseorang itu dapat menjalankan fungsi asas badan. Zaki Khan juga banyak terlibat dalam kempen-kempen mempromosikan kesihatan samada sebagai seorang penceramah, penganjur atau jemputan.

Facebook Twitter YouTube 

12 thoughts on “Sasa ke Bapok?

  1. byk mkn estrogen uh..haha

  2. xnak jdi cam dia ni.oh….tidakkkk!!
    tpi cantik juga kn.hehe…

    1. kecikkan otot perkara paling mudah tu. x perlu training. dan apabila ditambah estrogen, lg cepat.

      1. bapak r..kemain ssh nk wat otot sume tu last2 jd bapok..klu xnk pass la otot2 tu sume kat ak..haha

  3. Dia punya cute… kalah perempuan ori… heheh.. memang spicy..

  4. hahahah…sape yg dok puji tu, lain mcm je..keinginan nya..hahahhahah..wlupun cute kalah perempuan ori, tp sy rasa perempuan ori adalah makhluk yang paling sempurna ciptaan tuhan, yang sesuai menjadi perempuan..bahu bidang, betis, yg leh membezakn bapok n perempuan tulen..

  5. adam hawa says:

    macam mana nak dpt muka jambu mcm meka?? ada idea x? sy nak muka meka.. nak badan tuf.. mcm korea..xoxo

    1. pemende lar korea..hadoi..ape pun xbley,badan keding..bila masa korea tu tuf..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This
error: